11 Aralık 2009 Cuma

Waldeck - Ballroom Stories



Bu saçma sapan güne mutlu başladıysam tek bir sebebi var Sevgili Takipçi o da 8 saat sonra falan Bronx Pi Sahne, Taksim'de Waldeck konserinin mevcut olmasıdır. Geçen hafta kaçırdım diye ağlarken bu piyangodan çıkan organizasyon beni benden aldı. Ayrıca kendime de şu soruyu sormam gerektiğini düşündürdü bana. Sen blogunda Waldeck'e nasıl yer vermezsin. Trip-hop'un chillout'un vazgeçilmez temsilcilerini sizlere taktim etmekten gurur duyarız efendim;

1- Make My Day
2- Jerry Weintraub
3- Memories -----> Şiddetle Tavsiye!
4- Addicted -----> Şiddetle Tavsiyex2
5- So Black and Blue
6- Midsummer Night Blues
7- Why Did We Fire the Gun ?
8- Dope Noir
9- Get Up Carmen
10- Bei Mir Bist Du Schn(Dub)
11- Our Day Will Come

Download: Rapidshare

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder